הפרשן הצבאי: הבכיר שחוסל – מוחמד דף של החיזבאללה

    מהדורת הבוקר No Comments on הפרשן הצבאי: הבכיר שחוסל – מוחמד דף של החיזבאללה

    פרשננו הצבאי קובי פינקלר, לקאהן וחכם ב'מהדורת הבוקר' על החיסול בלבנון: "הבכיר שחוסל אתמול בלבנון הוא לא פחות מסלאח ערורי. הוא המוחמד דף של חיזבאללה, לא פחות. כך אומרים לי בכירים באמ"ן. הוא ארכי מחבל שגם עמד מאחורי חטיפת החיילים בהר דוב לפני עשרות שנים. צה"ל עומד מאחורי החיסול שלו"

    18:13
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on "זה רגע שלא אשכח לעולם" | הרב ישראל מאיר לאו בראיון מרגש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרשנינו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר בסקירה על המצב הביטחוני בישראל, הבוקר לבצלאל קאהן ודוד חכם בפתח 'מהדורת הבוקר': "אתמול היו שלושה אירועים בעזה. במחנה אל בוריג' נמצאה מחרטת נשק מתחת לקרקע, הגדולה ביותר עד כה. כאשר הביאו משאית גז לקראת פיצוץ המנהרה – מסיבה לא ידועה – התפוצצה המשאית וגרמה למותם של מספר חיילים. בחאן יונס – בהיתקלות מול חיילי צה"ל, מחבלים פתחו באש והצליחו לפגוע ולהרוג עוד שני חיילים ולפצוע עוד כמה. השיגורים אתמול בערב לערי המרכז – מלב אוהלי הפליטים ברפיח. צה"ל תוקף שם מהאוויר אבל לא נכנס כרגע בגלל כל האוכלוסייה האזרחית שפונו מכל הרצועה לשם".

    "עד כה ישראל קיבלה מארה"ב 270 מטוסי סיוע, וטונות של חומרי לחימה ותחמושת שארה"ב שולחת לנו – הם נותנים לנו חופש פעולה בחאן יונס. הם גם מעוניינים שנחסל את סינוואר".

    החיסול אמש בלבנון: "הבכיר שחוסל אתמול בלבנון הוא לא פחות מסלאח ערורי. הוא המוחמד דף של חיזבאללה, לא פחות. כך אומרים לי בכירים באמ"ן. הוא ארכי מחבל שגם עמד מאחורי חטיפת החיילים בהר דוב לפני עשרות שנים. צה"ל עומד מאחורי החיסול שלו. אתמול חוסל גם ראש המערך הרקטי בסוריה שהיה אחראי לשיגורים לעבר ישראל".

    האזינו



    0 תגובות